کیبوردی با احساس تایپ كردن روی آب
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Information Technology و آدرس itsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  در این میان طراحان صفحه‌کلید بیشتر روی لوکس و زیبا کردن ظاهر محصولات خود متمرکز شده‌اند.در کنار آن یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان، طراحی و افزودن کلیدها، صفحات لمسی و اقلامی این چنینی برای راحت کردن کار و دسترسی بهتر کاربران به صفحات و کنترل آن‌ها بوده است. پیش‌تر دکمه‌هایی برای باز کردن مدیاپلیر و کم و زیاد کردن میزان صدا به صفحات اضافه شد اما امروزه طراحان، صفحات لمسی پیشرفته‌ای برای کاربران خاص و نرم‌افزارهای مشخص در محصولات خود تعبیه كرده‌اند. Dinovo edge صفحه‌کلیدی خاص از لاجیتک است كه طراحی زیبا و كیفیت مطلوبی دارد. این صفحه‌کلید گران‌قیمت که برای مصارف دفتری و کار با دسکتاپ طراحی شده است استاندارهایی جدید برای صفحات کلید تعریف می‌کند و تجربه‌ای جالب را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. 

 

     با نخستین تجربه پس از فشار دادن اولین کلید، به راحتی و نرمی دکمه‌ها اعتراف خواهید کرد. لاجیتک كه در طراحی Dinovo edge از کلیدهایی با ضخامت کم و فناوری Prefect Stroke استفاده کرده است تجربه‌ای جالب هنگام تایپ و کار با کلیدها به وجود می‌آورد. هنگام تایپ و کار با کلیدها به هیچ‌وجه حس نمی‌کنید با یک جسم تصنعی و ساخته دست بشر در ارتباط هستید. احساسی خواهید داشت شبیه تایپ کردن روی آب یا یک مایع غلیظ که به هیچ‌وجه چسبنده نیست و به راحتی از پوست انگشتان جدا می‌شود. 

 

    ارتفاعی که دکمه‌ها برای ترتیب اثر دادن به فرمان شما به سمت پایین طی می‌کنند کوتاه است و به این ترتیب انگشتان خسته نمی‌شوند و به دکمه‌های دیگر گیر نمی‌کنند. کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح تماس آن‌ها در نزدیک‌‌ترین فاصله ممکن از یكدیگر است.این موضوع موجب می‌شود تا تایپیست مجبور نباشد انگشتان خود را از روی کلیدها بردارد و بتواند با لغزشی کوچک به راحتی انگشتان خود را روی صفحه‌کلید جابه‌جا کند. در کنار این کلیدهای لاجیتک دو عدد صفحه‌لمسی با طراحی‌های متفاوت نیز در نظر گرفته است. در حاشیه سمت راست Dinovo edge یک صفحه لمسی عمودی برای تغییر میزان صدای رایانه تعبیه شده است. این حسگر دقیق به شما امکان می‌دهد که صدا را به دقت، به راحتی و با لذتی خاص تنظیم کنید. 

 

     در زیر این تنظیم‌گر یک صفحه ‌لمسی دایره‌شکل وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد در دو جهت عمودی و افقی به سیر و سفر در صفحات مختلف بپردازید. یکی از مسائل مهم در طراحی این صفحه‌کلید، حذف کلیدهای عدد سمت راست است. این مسئله منجر به ناسازگاری و مشکل بعضی از کاربران می‌شود به خصوص اگر استفاده شما از کلیدهای مربوط به عددها زیاد باشد. حذف این قسمت به دلیل اصرار طراحان برای کوچک کردن اندازه صفحه‌کلید بوده است. 

 

     یکی از ویژگی‌ها و اهداف تولید این محصول سبکی و کوچکی آن بوده است تا کاربرانی که به هر دلیل مجبور به حمل و جابه‌جایی صفحه کلید یا محکوم به داشتن جای کم هستند را راضی کند. عده‌ای از کاربران نوت‌بوک و رایانه‌های قابل حمل نیز بنا به دلایلی از صفحه‌کلید جداگانه استفاده می‌کنند که Dinovo edge به طور کامل جوابگو و مناسب حال آن‌هاست. 

 

     ظاهر Dinovo edge زیبا است و به راحتی با دیگر قطعات رایانه شما هماهنگ می‌شود. قسمت پایینی این صفحه‌کلید از جنس آلومینیوم ساخته شده که وقار و کیفیت خاصی به قطعه بخشیده است. Dinovo edge از فناوری بی‌سیم برای ارتباط با رایانه استفاده می‌‌کند. انرژی این محصول از طریق باتری‌های قابل شارژ داخل آن تامین می‌شود.

    برای شارژ این باتری‌ها کافی است حدود دو ساعت صفحه‌کلید را روی پایه مخصوص آن قرار دهید تا بتوانید به راحتی انرژی دو ماه کار را به آن تزریق کنید. باتری‌های 950 میلی آمپری لیتیومی این Dinovo edge برای یک روز کار فقط به 5 دقیقه شارژ احتیاج دارند. این صفحه‌کلید با جذابیت ظاهری مدرن و لوکس خود محصولی مناسب برای کاربرانی است که به زیبایی و راحتی کار با رایانه خود اهمیت می‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

ايمان
ساعت0:31---27 تير 1392
علم هم چه پيشرفتهايي كرده ها...
پاسخ:بله و بايد همسو با اين پيشرفت ها حركت كرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ شامل مطالبی در مورد IT ، علوم مختلف کامپیوتری و پروژه های دانشجویی است. با امید آن که بتوانم به شما عزیزان و دوست داران IT ، یاري برسانم.در ضمن وبلاگ ديگري از من با نام "زندگي با عشق" موجود است كه آدرس آن را ذكر كرده ام. lifestyle2013.blogfa.com
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 شهريور 1391 خرداد 1391